Het gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Prins - WaarBenJij.nu Het gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije Prins - WaarBenJij.nu

Het gaat bijna beginnen!

Door: MarijePrins

Blijf op de hoogte en volg Marije

16 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hee lieve mensen,

Zoals de meeste van jullie al zullen weten vertrek ik binnenkort samen met Laura naar Belize! Belize is een klein landje in Midden-Amerika wat grenst aan Mexico en Guatemala.

In Belize gaan wij stage lopen bij Western Dairies, een zuivelfabriek. Deze fabriek is gevestigd in Spanish Lookout, en dat is dus ook de plaats waar Laura en ik tijdens onze 15 weken stage zullen verblijven. De gemeenschap van Spanish Lookout is een mennonieten gemeenschap. Mennonieten zijn naar wat ik op internet erover gelezen erg conservatief, mocht je er meer informatie over willen, moet je het even googlen. Gelukkig heb ik wel gelezen dat de Mennonieten gemeenschap in Spanish Lookout 1 van de modernste mennonieten gemeenschappen is. Wij hebben namelijk ook gewoon contact via de email en facebook.

2 april gaat de reis beginnen, dan vliegen we om 10 uur 's morgens vanaf Brussel naar New York, om daar over te stappen op het vliegtuig naar Miami en na een overnachting in Miami verder te vliegen naar Belize City waar we dinsdagochtend 3 april lokale tijd om 11 uur zullen landen. Vanaf daar is het nog een paar uurtjes met een lokale bus naar Belmopan en vanaf daar verder met een andere bus naar Spanish Lookout.

Momenteel ben ik dus nog bezig met de laatste dingen regelen voor mijn reis, en wanneer ik daar ben zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van mijn belevenissen!

Liefs Marije

  • 16 Maart 2012 - 14:53

    Silvia Boef:

    Wow echt supervet! Spannend hooor! Ik zal al je verhalen bijhouden hierzo ben heel benieuwd!:D super veel plezier daarzoo! xx en we gaan ook skypen hoooor! liefss!

  • 16 Maart 2012 - 14:54

    Anouk:

    Leuk leuk leuk!!!
    Ben echt benieuwd hoe je het gaat ervaren!
    Heel veel plezier alvast maar denk dat ik je nog wel zie voor die tijd! x

  • 16 Maart 2012 - 17:33

    Kim:

    Oeh het wordt echt steeds spannender, gaaf hoor :D

  • 16 Maart 2012 - 21:38

    Mieke:

    Ik ga je volgen. Ben heel benieuwd wat je daar gaat meemaken. Veel plezier!

  • 16 Maart 2012 - 21:52

    Anouk (penthouse):

    Oh Oh... Wat moeten we toch al die tijd zonder onze huismama!??

  • 20 Maart 2012 - 18:54

    Annemieke:

    Gelukkig zien we jullie nog voor je weg gaat:)

  • 26 Maart 2012 - 15:53

    Dieuw:

    Echt vet hoor!! Nog heel eventjes en jullie avontuur gaat beginnen. Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Super veel plezier! Zal jullie wel missen hier....

  • 03 April 2012 - 10:20

    Jos Borsten:

    Heej,

    Goed aangekomen?

    Liefs uit Praag

  • 03 April 2012 - 15:35

    Dieuwke:

    En... de vliegreis overleefd?
    Ik heb eindelijk jullie andere cadeautjes binnen gekregen:). Bezorging was lkkr traag, maar het was de moeite waard.
    via skype kan ik het laten zien, en anders moet je nog ff geduld hebben:)
    Heeel veeel plezier!!!!

  • 04 April 2012 - 12:40

    Anne Mulder:

    Ben heel benieuwd, Marije, hoe je leventje er daar uit gaat zien .
    hele fijne tijd in
    Spanish Lookout!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 09 Maart 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 18539

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 15 Augustus 2012

Stage lopen in een zuivelfabriek

Landen bezocht: